Znak obce

HTTP 404 [Page Not Found]

Požadovaná stránka
nebyla nalezena

Požadovaná stránka se bohužel na serveru nenachází.
Zřejmě byla odstraněna, přemístěna nebo přejmenována.

Úvodní stránka

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
Prodej vstupenek na Hasičský ples
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
Hasičský ples
Hasičský ples
28
29 30 31 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

 

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře


Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na obecním úřadě v úředních hodinách:

pondělí 18:00 - 20:00, středa   08:00 - 14:00  (V jiné hodiny po domluvě.)

Telefonické podání: +420 326 971 298+420 723 889 277
Poštou na adresu Obecní úřad Hlavenec, Hlavenec 82, 294 74 Předměřice nad Jizerou
Elektronicky na e-mail: obec.hlavenec@hlavenec.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: uvuarx5
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává (jméno, příjmení, datum narození, adresa trvalého pobytu)

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah

O odvolání rozhoduje

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad),
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 2 Kč/ks
- oboustranně formát A4 4 Kč/ks
- jednostranně formát A3 4 Kč/ks
- oboustranně formát A3 8 Kč/ks
- kompaktní disk (DVD) 20 Kč/ks
náklady na balné 20 Kč
ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů


Podrobný sazebník ke stažení

 sazebník úhrad za poskytování informací


Formuláře

žádost o poskytnutí informace

formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace

Další formuláře naleznete pod tímto odkazem: formuláře pro státní správu