Znak obce

HTTP 404 [Page Not Found]

Požadovaná stránka
nebyla nalezena

Požadovaná stránka se bohužel na serveru nenachází.
Zřejmě byla odstraněna, přemístěna nebo přejmenována.

Úvodní stránka

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
Drobečková navigace

Úvod > Kontakty > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. 

Adresa elektronické podatelny: obec.hlavenec@hlavenec.cz

Předepsané parametry elektronického podání:

  • formáty souborů s příponami .doc, docx, xls, xlsx, rtf, txt, pdf
  • jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání.
  • maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.
  • obrázky vkládané jako přílohy k podáním mohou být ve formátech .tiff, .bmp, .gif nebo .jpg 
  • podání nesmí obsahovat samospustitelné soubory

Při použití jiných formátů nebo nedodržení parametrů nebude elektronická podatelna způsobilá tato podání přijmout.

Náležitosti elektronického podání pomocí emailu:

  • vyplněný předmět emailu
  • podpis
  • kontaktní informace (adresa, případně telefon)

Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči obci a Obecnímu úřadu Hlavenec činit právní úkony v elektronické podobě a náležitosti těchto úkonů, zejména náležitosti týkající se použití zaručeného elektronického podpisu:

  • Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím,  tj. písemná žádost o informaci podle tohoto zákona, nemusí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem.
  • Stížnosti, oznámení a podněty podle vyhlášky č. 150/1958 Ú.l. (d 1. 1. 2006 nový Správní řád, zákon  č. 500/2004 Sb.) nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem
  • Datové zprávy zaslané orgánům veřejné moci, jejichž náležitosti neupravuje právní předpis, nemusí být podepsány zaručeným elektronickým podpisem. Jedná se například o běžnou e-mailovou komunikaci mezi pracovníky orgánu a občany.
  • Podání podle zákona č. 71/1967 Sb., správní řád (od 1. 1. 2006 zákona č. 500/2004 Sb.) musí být podepsáno zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb.


Poznámka: V případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.). Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Formulář pro elektronické podání

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle. Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu.

(vydal ÚVIS č.016/01.01)